Το Derbi GPR είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο στην κατηγορία του και προτείνει τεχνολογικές λύσεις διαθέσιμες μόνο στις μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
Το Derbi GPR, απόγονος των θρυλικών “Balas Rojas”, επιβάλλεται στο πανόραμα των μικρών μοτοσυκλετών και προσθέτει την ολοκαίνουργια έκδοση των 125 4T και την ανανεωμένη έκδοση των 50 κυβικών, αφιερωμένη στους νέους, που στην πρώτη προσέγγιση τους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, απαιτούν το καλύτερο!
Το Derbi GPR, στα 125 και 50 κυβικά, γεννήθηκε μέσα από την εμπειρία των moto GP 125 που το 2008 έχρισαν τον Mike di Meglio παγκόσμιο πρωταθλητή, συνεχίζοντας τις νίκες στη επόμενη σαιζόν με το νεαρό Pol Espargaró (Derbi Racing Team).
Με την ολοκλήρωση της γκάμας στα 125 κυβικά, η Derbi, συμπληρώνει την προσφορά της στις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά και πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού.
Η Derbi όχι μόνο εκπλήσσει αλλά και συγκινεί το νεανικό κοινό με ένα κινητήρα 50 κυβικών στο νέο GPR, την πιο σπορ μοτοσυκλέτα του ένδοξου ισπανικού brand.
Άμεσα προερχόμενη από το μεγάλο αδελφό του στα 125 κυβικά, το νέο μοντέλο μικρού κυβισμού, το δίχρονο Derbi GPR 50, απολαμβάνει μια σειρά από ιδιαιτερότητες και μοναδικά χαρακτηριστικά για μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας:
Το πλαίσιο αλουμινίου από δύο χυτούς δοκούς προσφέρει σταθερότητα ενώ παράλληλα διατηρεί τις καθαρές γραμμές του.
Μοναδικής ποιότητας είναι η μπροστινή ανάρτηση που αποτελείται από ανάποδο πηρούνι 41 χιλιοστών, με ανοδιωμένες τις μπουκάλες σε κόκκινο χρώμα και διαδρομή τροχού 110 χιλ., ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ, που εδράζεται απευθείας στο ψαλίδι.
Το σύστημα πέδησης είναι επίσης μοναδικό: με εμπρός δίσκο διαμέτρου 300 χιλ. και ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων, που συνδυάζεται άριστα με το πίσω δίσκο των 220 χιλ. στην έκδοση των 125cc και 218 χιλ. στην έκδοση των 50 κυβικών, και στις δύο εκδόσεις με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Το Derbi GPR, τόσο στην έκδοση των 125 4T, όσο και στη νέα των 50 2T, αντανακλά το αγωνιστικό πνεύμα των μυθικών "Balas Rojas" , των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Derbi που έχουν κατακτήσει 19 παγκόσμιους τίτλους (11 τίτλους οδηγών και 8 κατασκευαστών).
Το φέρινγκ χαρακτηρίζεται από τις ρευστές και στυλάτες γραμμές του, που ξεκινούν από το επιθετικό και κοφτό «μούτρο» του, στοιχείο που ενισχύεται από τον ισχυρό διπλό προβολέα (με LED φώτα θέσης), και συνεχίζουν στο ρεζερβουάρ και τη σέλα, για να τελειώσουν στα πλαϊνά καπάκια, δημιουργώντας μια υπερυψωμένη ουρά, που περιέχει τη σέλα και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, καθώς και το πίσω φωτιστικό σώμα με LED.
Και στις δύο εκδόσεις, οι καλοσχεδιασμένες ζάντες 17’’ με 12 ακτίνες, στον εμπρός και πίσω τροχό, σε σκούρο μεταλλικό χρώμα, τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Στην έκδοση των 125cc μια τελευταία λεπτομέρεια υπογραμμίζει το κορυφαίο επίπεδο του GPR: η εξάτμιση εμπνευσμένη από τα Moto GP, βρίσκεται κρυμμένη μέσα στο κάτω μέρος του φέρινγκ.
Μία λύση όχι μόνο συναρπαστική από θέμα αισθητικής αλλά και ισχυρής επιρροής στη δυναμική συμπεριφορά, χάρις στην περαιτέρω συγκέντρωση του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας.
Με τα νέα μοντέλα Derbi GPR 50 2T και 125 4T, η Derbi καθιερώνεται σαν παγκόσμιος ηγέτης στην προσφορά νεανικών και σπορ μοτοσυκλετών χαμηλού κυβισμού, προσφέροντας οχήματα που ξεπερνούν τις προσδοκίες και του πιο απαιτητικού αναβάτη.
Σε μία άψογη μοτοσυκλέτα όπως το Derbi GPR, δε θα μπορούσαν παρά να προσαρμοστούν κινητήρες τελευταίας γενιάς.
Ο μονοκύλινδρος 50 κυβικών, κατασκευασμένος από το Piaggio Group, είναι δίχρονος, υγρόψυκτος και με χαρακτηριστικό την εισαγωγή μέσω reed.
Η λίπανση γίνεται με ξεχωριστή μίξη, με μία ογκομετρική αντλία μεταβλητού φορτίου.
Το κιβώτιο με 6 σχέσεις, επιτρέπει την εκμετάλλευση στο μέγιστο τις επιδόσεις ενός κινητήρα υψηλού επίπεδου.
Ο μικρός αλλά εκρηκτικός κινητήρας, που κατασκευάστηκε για το Derbi GPR, σε συνεργασία της Piaggio και της Derbi, πλησιάζει την ισχύ του μονοκύλινδρου, τετραβάλβιδου 125 4T.
Ένας προηγμένος κινητήρας τελευταίας γενιάς, που άνοιξε το δρόμο για μια πραγματική επανάσταση σε αυτά τα κυβικά.
Η έκδοση των 125 4T του GPR έχει μέγιστη ιπποδύναμη 15 CV στις 9.250 g/min, κιβώτιο 6 σχέσεων και προσφέρει ασύγκριτες επιδόσεις στην κατηγορία, όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες, αλλά σε όλο το εκμεταλλεύσιμο εύρος ισχύος, με μειωμένο επίπεδο κραδασμών και μεγάλη αξιοπιστία υλικών.
Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος και διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) με τέσσερις βαλβίδες.
Αυτός ο κινητήρας προσφέρει επίσης το πλεονέκτημα μικρών διαστάσεων και χαμηλού βάρους, χάρη στο σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ και χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων ως ελαιολεκάνης χάρη στο σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, επιτρέποντας την δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας πολύ υψηλού επιπέδου.