Η Senda στις εκδόσεις R και SM, απευθύνεται σταθερά σε ένα νεανικό κοινό.

Μοτοσυκλέτες που ξεπερνούν τις προσδοκίες: κορυφαία τεχνολογία, σπορ επιδόσεις αλλά και δυναμική εικόνα.

Η ονομασία Senda ανέκαθεν αντιπροσώπευε για την Derbi ένα δρόμο προς την ελευθερία, με μια μεγάλη γκάμα off-road μοντέλων που στην έκδοση DRD (Derbi Racing Development) είναι τα κορυφαία της κατηγορίας, όσον αφορά τα υλικά συνδυασμένα με τεχνολογία αιχμής, συνήθως διαθέσιμη σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού.

Κυριαρχώντας ήδη στην κατηγορία των δίχρονων 50cc, οι νέες τετράχρονες Senda DRD 125 αποτελούν και σήμερα την κορυφή στην κατηγορία τους και διατίθενται στις εκδόσεις R (Enduro) και SM (Supermotard).

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο, προερχόμενο από την οικογένεια Terra.

Παρά το σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και τις αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής (230mm εμπρός και 225mm πίσω), έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και σε σημεία όπως το ύψος της σέλας, που κατάφερε να διατηρηθεί σε πιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα (905mm όσον αφορά την R και 880mm την SM).

Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, μαζί με το βάρος-ρεκόρ στην κατηγορία του (μόνο 123kg), κατάφερε να ενισχύσει κι άλλο το καθημερινό προφίλ και των δύο μοντέλων.

Τόσο η μπροστινή ανάρτηση, όσο και η πίσω, απαρτίζονται από εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας.

Μπροστά υπάρχει ανάποδο πιρούνι της Paioli 41mm, ενώ το πίσω ατσάλινο ψαλίδι χρησιμοποιεί σύστημα Pro-Link με άρθρωση, στο οποίο είναι δεμένο το αμορτισέρ της Ollé με ξεχωριστό gas tank ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και επαναφορά του ελατηρίου.

Οι τροχοί και τα φρένα διαφοροποιούνται στις εκδόσεις R και SM.

Η enduro R έχει τροχούς 21’’ μπροστά και 18’’ πίσω με off-road ελαστικά, η supermotard SM είναι εξοπλισμένη με ζάντες 17’’ και στους δύο τροχούς και ελαστικά ασφάλτου.

Διαφορές συναντάμε και στο σύστημα φρένων όσον αφορά το μπροστινό δίσκο, με έναν wave 260mm για το off-road μοντέλο και ένα μεγάλο δίσκο 300mm στην έκδοση SM.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια ισχυρή ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, ενώ πίσω το off-road μοντέλο χρησιμοποιεί έναν δίσκο wave 220mm και η έκδοση SM έναν δίσκο 218mm, και τα δύο με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό στις νέες τετράχρονες μοτοσυκλέτες Derbi 125 DRD R και SM, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας, όπως το τιμόνι με μεταβλητή διάμετρο τύπου fat bar, αποσπώμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω φωτιστικό σώμα με τεχνολογία LED, οβάλ εξάτμιση με κωνικό τελικό, πλήρως ψηφιακά όργανα πολλαπλών λειτουργιών, σέλα που ασφαλίζει με κλειδί για το κιτ εργαλείων, ενσωματωμένη τάπα ντεπόζιτου που ασφαλίζει με κλειδί και προστατευτικό κάλυμμα κινητήρα.

Και τα δύο μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν περαιτέρω από την ευρεία γκάμα αξεσουάρ της DRD Parts.

Ο σύγχρονος και τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας Derbi/Piaggio τελευταίας γενιάς, με μέγιστη ισχύ 14,75hp στις 9.250r.p.m, παρέχει απαράμιλλες επιδόσεις στην κατηγορία του, όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες, αλλά σε όλο το εκμεταλλεύσιμο εύρος ισχύς, με μειωμένο επίπεδο κραδασμών και μεγάλη αξιοπιστία υλικών.

Πρόκειται για έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα, υγρόψυκτο, με καρμπυρατέρ 30mm, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC), τετραβάλβιδο, με κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Ο κινητήρας παρέχει επίσης τα πλεονεκτήματα του μειωμένου βάρους και των μικρών διαστάσεων, χάρη στο σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ και χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων ως ελαιολεκάνης.

Τα μοντέλα Derbi Senda DRD R & SM 125 4T είναι διαθέσιμα στα σημεία πώλησης Derbi.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Φυλλάδιο

 

 

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE

NEWSLETTER

Κάντε εγγραφή στο Newsletter Club της SCOOTERLAND, για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις προσφορές και τις εκπτώσειςπου ισχύουν για τα μέλη μας. 

Δείτε Περισσότερα

TEST RIDE

Ζητήστε σήμερα να κάνετε ένα TEST RIDE στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει

Δείτε Περισσότερα

FACEBOOK

Ακολουθήστε μας στο Facebook για να ενημερώνεστε για τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τα νέα μας!